私についての

みんなやあ~ \(≧∀≦)/ 私は日本が大好きです。(☆▽☆) 私の夢はそこに暮らすことです。 私は言語を学んでいます。 私はアニメ、漫画、リボン、 となりのトトロ、ハローキティ、 茶、寿司、ラーメン、お好み焼き。 ピンク、パープル。など。(>w<)

新鮮なトピックス

アーカイブ

日曜日 o(^x^)o

2011.07.03. 15:17 - ボギ - ちゃん

Címkék: japán kattun

Yooo minna ! !

Tegnap elött összegyüjtöttem azokat a bélyegeket, amelyek Japánból vannak. Leáztattam őket a csomagolásról, megvártam míg megszáradnak és egy külön lapra felragasztottam őket (^^)/

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ahhoz képest hogy egy fél éve kezdtünk el ajándékozni egymást Asuchannal, egész sok bélyeg gyűlt össze o(>w<)o régen nagy bélyeggyüjtő voltam, de idővel elhagytam ezt a szokásom és már nemis találom őket x'3. De most belekezdtem a Japán bélyeg gyüjtésbe, ugyhogy megint van egy cél. :D soksok bélyeg. ^^ Aww... 日本が大好きよ ! ! Már nagyon várom a Pesti Tanabata Matsurit ! ! Úgy izguloook (>x<)・・・ Addigis, itt a honlap, ahol megtudjátok nézni a programokat: "japan-napok.webs.com" Amit nagyon várok azok a legyezőtáncosok, és a japán cuccos pultosok o(*-*)o Sushit nekem, meg Okonomiyakit ! ! És persze Pockyt is~ Nyaaaaa de várooom ! ! Valaki állítson már lee :D Addigis tanulom a japán nyelvet, ma is sok új dolgot tudtam megtanulni szerencsére, de átnéztem a régi tanulós füzeteimet is, ugyhogy az ismétléssel is kész vagyok. Amugy egész nap csak Kat-Tunt hallgatok ♥ Nagyon megszerettem a White c. számukat, ugyhogy megis mutatom nektek ^^. Ez egy live verzió, a videoklippjét nem találom sehol >x<". Dózóóó~

Remélem tetszetős azért nektek is :D Ezen kívül még meghallgattam az összes cd-m tőlük, még az instrumentálokat is x3. Nagyon szeretem őket. Chuuu ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://bogichan.blog.hu/api/trackback/id/tr263034916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása