私についての

みんなやあ~ \(≧∀≦)/ 私は日本が大好きです。(☆▽☆) 私の夢はそこに暮らすことです。 私は言語を学んでいます。 私はアニメ、漫画、リボン、 となりのトトロ、ハローキティ、 茶、寿司、ラーメン、お好み焼き。 ピンク、パープル。など。(>w<)

新鮮なトピックス

アーカイブ

最初の投稿 !ヾ(☆‘∀‘☆)。゚

2011.06.30. 12:27 - ボギ - ちゃん

みんなやあ ! ! >w<

Nos igen, újra kezdtem a blogom. A régi nem tetszett, zűrös volt..összeszedetlen. Tükrözte azt, hogy nemtudom igazán milyen a stílusom..loli-gal-sweet-fairy kei-mori girl stb. Egyszerüen zűr volt bennem is. De most tiszta lappal újra kezdem (*w*) és remélem mindenkinek tetszeni fog.

Elöször is. Nagy szerelmem Japán. Szóval, ezzel kapcsolatosan fogok írni mindig. Ha történik velem vmi japános, mint pl: kapok csomagot japánból, megismertem egy új japánt, voltam japános rendezvényen, kaptam vmi japánt, stb leírom ide. Persze soksok képpel illusztrálva *(>x<)* De kezdjük is az egészet az elejéről. Honnan indul ez a japán imádásom? Nos, igazából mindig is körülöttem volt egy bizonyos szinten. Mostohadédipapám japán tolmács volt, sokszor volt japánban és hozott nekünk is dolgokat onnan. Így ismertem meg kb. vagy tudomást vettem róla, hogy Japán jó :3 *ez kiskoromban volt* azután jött ugye a Pokemon, Bleyblade, Yu-Gi-Oh! és társaik. Azután jött Hello Kitty drága, amit mostis IMÁDOK ! ! Tehát, ugye a meséivel is gyüjtötte a pontokat nálam >x< és végül jött a 7. osztály, amikor komolyabban elkezdtem Japánnal foglalkozni. Történet, kultúra, nyelv stb. Azóta szeretem teljes szívemből :) csak sajnálatos módón, mostanában nagyon felkapott lett ez az egész, és már majdnem "divat" lett belőle. Kevesen vannak azok akik teljes szívükből kivágynak, nemcsak azért mert anime-cosplay hüüühaa. Én elkezdtem tanulni a nyelvet is, több-kevesebb sikerrel. Jövőre érettségizem, ugyhogy nincs sok időm erre sajnos TToTT. DE! Addig is szoktam levelezni a Japán barátnőmmel, japán cd-ket rendelek a yesasia-ról (mint pl.: Kat-Tun, Namie Amuro), ajándékot küldök japánba, stb. Azért elvagyok :D És eléggé értelmetlen lett a végére ez a bejegyzés x'D hihi. Most búcsúzom egy képpel, amin összegyüjtöttem majdnem az összes Kitty-chanos cuccom :) A képről lemaradt a Hello Kitty-s órám, zoknim, és pár telefon dísz is. Sajnos nincs sok cuccom, de én azért örülök nekik :3 Majd ha több dolog lesz még mellé majd együtt is lefotózom őket :D

 

 

 

 

 

 

 

 

ねんね~

A bejegyzés trackback címe:

https://bogichan.blog.hu/api/trackback/id/tr933027030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása